Συναδέλφισσα συνάδελφε
Εκπαιδευτικοί,
γονείς και μαθητές από την αρχή της σχολικής χρονιάς βρίσκονται διαρκώς
αντιμέτωποι με τα τεράστια προβλήματα και την εικόνα διάλυσης που παρουσιάζει
το δημόσιο σχολείο. Μια κατάσταση που
αποτελεί αποτέλεσμα της χρόνιας υποχρηματοδότησης, των μηδενικών διορισμών, των
περιορισμένων προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών, τις συγχωνεύσεις τμημάτων,
το κλείσιμο σχολείων… Και ο κατάλογος μοιάζει ατελείωτος. Απέναντι σε αυτή την
κατάσταση, το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας παρακολουθεί τον Υπουργό
Παιδείας, που σαν άλλος Πιλάτος, παρακολουθεί και διαπιστώνει, αλλά δεν
ευθύνεται για το χάλι της φετινής χρονιάς. Άλλωστε ο ίδιος δήλωσε ότι τα
κενά και οι ελλείψεις εκπαιδευτικών είναι χρόνιο πρόβλημα και πως αυτοί «τα
κατάφεραν καλύτερα»! Η πραγματικότητα όμως αυτή απέχει κατά πολύ από την
καθημερινότητα των σχολείων σε ολόκληρη τη χώρα.
Η
πολιτική ηγεσία του υπουργείου ακολουθεί επάξια τα βήματα των προκατόχων της.
Μνημόνια, χρέος, ΟΟΣΑ και ΕΕ αποτελούν προτεραιότητα.
Δυο
μήνες μετά και τα σχολεία δεν έχουν αναπτύξει πλήρως το ωρολόγιο πρόγραμμα
τους. Άλλα σχολεία τελειώνουν στο 5ωρο, αλλά στο 6ωρο και τα πιο 'τυχερά' ίσως
έχουν και κάποιο 7ωρο μετά τον "απίστευτο" αριθμό των περίπου 800
εκπαιδευτικών ειδικοτήτων που προσλήφθηκαν για τα ΕΑΕΠ σχολεία. Ούτε λόγος
φυσικά για το ολοήμερο πρόγραμμα, τα τμήματα ένταξης, υποδοχής, την ενισχυτική
διδασκαλία, την παράλληλη στήριξη. Την ίδια στιγμή χιλιάδες συνάδελφοι μας με
χρόνια προϋπηρεσία στα σχολεία βρίσκονται άνεργοι.
Σημαντικό
ρόλο σε όλη αυτή την πολιτική διάλυσης του δημόσιου σχολείου έχουν οι
διευθυντές εκπαίδευσης που κατ' εντολή του υπουργείου φροντίζουν να μοιράσουν
'ακριβοδίκαια' τα κενά των σχολείου ώστε να μειώσουν και να αμβλύνουν τις
αντιδράσεις από γονείς και εκπαιδευτική κοινότητα. Με τον τρόπο αυτό βλέπουμε να
διαχειρίζονται την κατάσταση των συνεχιζόμενων κενών εξασφαλίζοντας 6ωρα και κάποια 7ωρα για τα
σχολεία. Ακριβοδίκαια πάντα! Αλλού το ωράριο με ελλείψεις γυμναστών και
θεατρικής αγωγής, αλλού με εικαστικά και πληροφορική, αλλού με γαλλικά και
αγγλικά. Απλά ό,τι έχουμε κι ό,τι μας βρίσκεται. Χρειάζεται το σχολείο θεατρική
αγωγή 16 ώρες; Μοιράζεται έναν θεατρολόγο που διδάσκει 24 ώρες με ένα άλλο
σχολείο που έχει αντίστοιχες ανάγκες. Με τον τρόπο αυτό και τα δύο σχολεία
έχουν θεατρική αγωγή ( ποιος άλλωστε να το αμφισβητήσει;) όμως και τα δύο
σχολεία έχουν ώρες θεατρικής αγωγής που δεν γίνονται! (όμως ποιος να
διαμαρτυρηθεί για 4 ώρες;) 4 ώρες που γίνονται
14 αν προστεθούν οι ώρες που λείπουν από αγγλικά, που γίνονται 21 με τις
ώρες της πληροφορικής κλπ.. Εκπαίδευση ή
μπακαλική; Στην πραγματικότητα αυτό είναι ένα μικρό δείγμα από την εφαρμογή
όλων όσων έχουν υπογράψει για την εκπαίδευση και που οδηγούν ότι δημόσιο
(εκπαίδευση, υγεία, ασφάλιση, δημόσιο πλούτο) σε κατάρρευση.
Ο
σύλλογος μας καταγγέλλει τη στάση αυτή
του υπουργείου αλλά και των εντολοδόχων του διευθυντών εκπαίδευσης που
νίβουν τας χείρας τους ως Πόντιοι Πιλάτοι, ενώ στη πραγματικότητα στηρίζουν με
προσήλωση τις επιλογές της κυβέρνησης και των δανειστών.
Μόνη ρεαλιστική λύση οι μαζικοί
μόνιμοι διορισμοί!
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
·
Να
γίνουν άμεσες προσλήψεις σε μόνιμο προσωπικό και να καλυφθούν οι πάγιες ανάγκες
των σχολείων μας
·
Να
λειτουργήσουν όλα τα ολοήμερα
·
Να
καλυφθούν οι ανάγκες σε ειδική αγωγή, τμήματα υποδοχής
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ
ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ: ΟΙ ΚΑΛΥΦΤΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
ΚΑΛΟΥΜΕ
ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΓΟΝΕΙΣ, ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ - ΣΕ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 23/11 & ΩΡΑ
12.00Μ.Μ. ΚΗΡΥΣΣΟΥΜΕ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ 11.00- 14.00μμ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου