Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018



AΠΟΦΑΣΗ Γ.Σ. ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22-11-2018

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, μέσα σε συνθήκες καπιταλιστικής κρίσης, πιστή στις δεσμεύσεις της ΕΕ, του Δημοσιονομικού Συμφώνου και του ΟΟΣΑ, αναλαμβάνει να υλοποιήσει όλα τα μνημόνια, παγιώνει το καθεστώς της μόνιμης επιτροπείας.  Συνεχίζοντας το έργο των μνημονιακών αντιλαϊκών αντιεκπαιδευτικών πολιτικών και καπιταλιστικών αναδιαρθρώσεων όλων των κυβερνήσεων των τελευταίων χρόνων, ψήφισε νέο μνημόνιο – οδοστρωτήρα, ενώ στο Eurogroup της 15ης Ιουνίου 2017 συμφώνησε σε λιτότητα διαρκείας μέχρι το 2060! Η πολιτική αυτή σηματοδοτείται με τις μειώσεις στις συντάξεις των χαμηλοσυνταξιούχων που πραγματοποιήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια, τις επικείμενες μειώσεις των μισθών των πιο χαμηλόμισθων εργαζόμενων μέσα από τη πρωτοφανή μείωση του αφορολόγητου, την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, το χτύπημα των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων, το ξεπούlημα του δημόσιου πλούτου, τις περικοπές στα επιδόματα τέκνων/φτώχειας/θέρμανσης, τη νέα αξιολόγηση και κινητικότητα στο Δημόσιο. Την ίδια στιγμή, είναι τουλάχιστον εξοργιστική η στάση της μνημονιακής αντιπολίτευσης και ολόκληρου του πολιτικού κατεστημένου να μοιράζουν ξανά ψεύτικες υποσχέσεις για «έξοδο από τα μνημόνια» ενώ είναι εκείνοι που βύθισαν τη χώρα στη μνημονιακή κόλαση όλα τα προηγούμενα χρόνια. Η αξιωματική αντιπολίτευση, με βάση τις πρόσφατες δηλώσεις του αρχηγού της, «υπόσχεται» μηδενικούς διορισμούς στο δημόσιο, καθορισμό και είσπραξη του ΕΝΦΙΑ από τους Δήμους, ιδιωτική ασφάλιση για τους νέους εργαζόμενους, ιδιωτικά πανεπιστήμια, αξιολόγηση παντού και επιχειρηματικά σχολεία με δυνατότητα επιλογής διδακτικού προσωπικού. Δεν ξεχνάμε την αξιολόγηση που προωθούσαν όταν ήταν στην κυβέρνηση και τους 2.000 απολυμένους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας.
Μαζικοί Διορισμοί
 Οι μαζικές κινητοποιήσεις της προηγούμενης χρονιάς υποχρέωσαν την κυβέρνηση σε αναδίπλωση από την πολιτική των μηδενικών διορισμών. Ωστόσο, για άλλη μια φορά οι εξαγγελίες περιλαμβάνουν το “βάθος τριετίας” ενώ ξανά «θα υλοποιηθούν» από την επόμενη σχολική χρονιά. Αντί για διορισμούς τον Οκτώβρη όπως μας έταζαν μοιράζουν και πάλι υπόσχεση διορισμών σε βάθος 3ετίας! Όμως μπορεί οι διορισμοί να είναι για το μέλλον αλλά το νέο σύστημα πρόσληψης με το προσοντολόγιο είναι για τώρα!  Με την χρήση κριτηρίων (επιστημονικά, κοινωνικά κλπ.) η Κυβέρνηση έχει σκοπό να υποτιμήσει-ακυρώσει την προϋπηρεσία και να ανακυκλώσει την ανεργία πετώντας πολλούς συναδέλφους, που ήδη δουλεύουν, εκτός δουλειάς. 
Διεκδικούμε μαζικούς, μόνιμους διορισμούς για την κάλυψη όλων των αναγκών. Αποκλειστικά με την προϋπηρεσία και το πτυχίο. Διορισμό όλων των αναπληρωτών. Πλήρη εργασιακά, εκπαιδευτικά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές. Καμιά απόλυση – κανένας αναπληρωτής χωρίς δουλειά. Κανένα προσοντολόγιο, καμιά περικοπή στην προϋπηρεσία. Δημιουργία οργανικών θέσεων για όλες τις υπάρχουσες ειδικότητες εκπαιδευτικών. Πρόσληψη – τοποθέτηση εκπαιδευτικών των υπαρχουσών ειδικοτήτων σε όλα τα σχολεία. Πλήρης εξομοίωση όλων των αδειών σε σχέση με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς (κανονικές, αναρρωτικές, μητρότητας, επαπειλούμενης κύησης, φοιτητικές κλπ) με αποδοχές, προσμέτρηση της προϋπηρεσίας και των ενσήμων. Επίδομα ανεργίας για όλους μετά τη λήξη της σύμβασής τους, χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη των αναπληρωτών με αναγνώριση του συνόλου της προϋπηρεσίας τους και πέρα από τα 7 έτη.
Νηπιαγωγεία
Η νομοθέτηση με το άρθρο 33 του νόμου 4521/2018, σε βάθος τριετίας της υποχρεωτικής δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης, από τη μια σηματοδοτεί  μία σημαντική εξέλιξη που διαμορφώνει ένα νέο πεδίο δυνατοτήτων και διεκδικήσεων σε σχέση με το συγκεκριμένο αίτημα,  από την άλλη όμως,  με τον τρόπο που θεσμοθετήθηκε, δεν αποτρέπει το νηπιαγωγείο από παλιούς και νέους κινδύνους. Κι αυτό διότι δεν προβλέπεται  ο απαραίτητος σχεδιασμός για την καθολική εφαρμογή της σε όλη τη χώρα. Τίποτα δεν εξασφαλίζει ότι τα επόμενα δύο χρόνια η δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και εκπαίδευση θα εφαρμοστεί σε όλη την επικράτεια και δεν θα μείνει κενό γράμμα ενώ θα διαιωνίζεται η επικράτηση των voucher. Διότι για να γίνει αυτό απαιτούνται μια σειρά από παρεμβάσεις από μέρους του κράτους όπως η ενίσχυση των κτιριακών υποδομών και της υλικοτεχνικής υποδομής, υλοποίηση των απαραίτητων διορισμών, ίδρυση νέων νηπιαγωγείων.
Απαιτούμε:
Άμεση εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης σε όλη την επικράτεια.Να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα και να γίνουν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες από πλευράς Δήμων και Υπουργείου Παιδείας για να φοιτήσουν τον Σεπτέμβριο όλα τα προνήπια στα δημόσια νηπιαγωγεία. Να ιδρυθούν άμεσα παραρτήματα νηπιαγωγείων και να συγκροτηθούν τμήματα με βάση τις θέσεις του κλάδου (15 νήπια στο τμήμα κλπ.) Να δοθούν άμεσες λύσεις στο κτιριακό πρόβλημα των νηπιαγωγείων με ενοικίαση κατάλληλων χώρων και να προχωρήσει άμεσα σχεδιασμός/προγραμματισμός για εύρεση οικοπέδων και ανέγερση κτιρίων.
Μισθοί - συντάξεις
Φέτος πρέπει να είναι χρονιά της πραγματικής διεκδίκησης αυξήσεων σε μισθούς και συντάξεις, αποκατάστασης όλων των μισθολογικών απωλειών μας. Είναι γνωστό ότι ο 13ος και 14ος μισθός καταργήθηκαν με τους μνημονιακούς νόμους ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που υποσχόταν ότι θα καταργήσει τα Μνημόνια εφάρμοσε με θρησκευτική ευλάβεια όλους τους ψηφισμένους νόμους, υπέγραψε και εφάρμοσε νέες δυσβάστακτες περικοπές για τους εργαζόμενους, πάγωσε τα Μ.Κ και χάθηκαν δύο χρόνια, μείωσε το αφορολόγητο, μονιμοποίησε τον ΕΝΦΙΑ. Η διεκδίκηση της κάλυψης των μισθολογικών απωλειών πρέπει να γίνει υπόθεση κάθε Σωματείου, κάθε εργαζόμενου. Κανείς συμβιβασμός με την λογική «ότι έγινε – έγινε», ούτε με τις αυταπάτες ότι η όποια ανάκαμψη της οικονομίας θα φέρει από μόνη της πίσω απώλειες, μισθούς και δικαιώματα. Επαναφορά της δυνατότητας των ασφαλιστικών ταμείων να παρέχουν δάνεια στους δ. υπαλλήλους. Κατάργηση των αντιασφαλιστικών νόμων.
Αξιολόγηση
Το Υπουργείο, με τα ΠΕΚΕΣ, φτιάχνει μια παράλληλη «παιδαγωγική» δομή, απομακρυσμένη από τον συνάδελφο, ώστε να προωθήσει την αξιολόγηση στελεχών και σχολικών μονάδων που αναλαμβάνουν να οργανώσουν οι νεοεκλεγμένοι Συντονιστές, να δημιουργήσει μια κουλτούρα Αξιολόγησης μεταξύ όλων και τέλος, σε μια επόμενη φάση, να περάσει ανώδυνα την ατομική Αξιολόγηση.
Το εκπαιδευτικό κίνημα πρέπει άμεσα να οργανώσει τις αντιστάσεις του στην προωθούμενη αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση με τη μορφή της Απεργίας – Αποχής. Η αξιολόγηση είναι η απάντηση των κυρίαρχων στο λάθος ερώτημα: πώς θα απορριφθεί και θα αποπεμφθεί ένα μέρος των εκπαιδευτικών. Το πραγματικό ερώτημα για μας είναι πώς θα γίνει το δημόσιο σχολείο καλύτερο ώστε να ανταποκρίνεται στις μορφωτικές ανάγκες και τα δικαιώματα των μαθητών. Γι’ αυτό είναι απαραίτητη η παιδαγωγική ελευθερία, η δημοκρατία, ο συλλογικός αυτοέλεγχος της σχολικής ζωής.
Δημόσιο σχολείο
Το ξεκίνημα της φετινής σχολικής χρονιάς έφερε ξανά στην επιφάνεια όλα τα προβλήματα που σχετίζονται με το νέο μοντέλο σχολείου, τη χαοτική και κατακερματισμένη λειτουργία του, τη γυμνασιοποίηση, την αυξημένη ένταση μέσα και έξω από τις σχολικές τάξεις. Το υλικό έδαφος που διαμορφώνει αυτό το μοντέλο έχει συγκεκριμένες εργασιακές, ενδοσχολικές και παιδαγωγικές επιπτώσεις. Γι’ αυτό είναι καιρός τα εκπαιδευτικά σωματεία και οι ομοσπονδίες να χαράξουμε την εκπαιδευτική πολιτική με ένα μορφωτικό σχέδιο ριζοσπαστικό και απελευθερωτικό. Απέναντι στο διαφοροποιημένο, ανταγωνιστικό, αυτοχρηματοδοτούμενο, σχολείο της ημικατάρτισης για όσους αντέξουν, το σχολείο που προωθείται με την έκθεση ΟΟΣΑ που παρήγγειλε η κυβέρνηση, ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ την ενιαία, δημόσια, δωρεάν παιδεία για όλους. Αγωνιζόμαστε ενάντια στο μνημονιακό σχολείο σε όλες τις μορφές και εκδοχές του.
Διεκδικούμε την ενιαία δημόσια δωρεάν δεκατετράχρονη εκπαίδευση (δίχρονη υποχρεωτική προσχολική και ενιαίο δωδεκάχρονο σχολείο). Το σχολείο των όλων, των ίσων και των διαφορετικών. Ένα σχολείο που στο κέντρο του βρίσκεται όχι το «γνωστικό αντικείμενο» αλλά η παιδαγωγική σχέση. Ένα σχολείο με ενιαία προσέγγιση για τη γνώση – την τέχνη – και την τεχνική. Με στόχο τη βαθιά και ολοκληρωμένη γνώση, την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης κόντρα στις δεξιότητες και τον κατακερματισμό της γνώσης. Με την παιδαγωγική λογική της ενιαίας διδασκαλίας, με μορφές συνεργασίας και συνδιδασκαλίας, με αντισταθμιστική εκπαίδευση (ενισχυτική διδασκαλία, Τάξεις υποδοχής, Τμήματα Ένταξης, παράλληλη στήριξη). Με τη λειτουργία δημιουργικών δραστηριοτήτων ώστε να καλύπτονται ολόπλευρα οι ανάγκες των μαθητών και όλοι οι εκπαιδευτικοί να μένουν στο σχολείο με οργανική θέση, να αποκτούν ουσιαστική σχέση με αυτό και με τους μαθητές του. Σε αυτό το σχολείο χωράνε όλοι οι εκπαιδευτικοί (δάσκαλοι και ειδικότητες) αρμονικά ενταγμένοι σε ένα ενιαίο μορφωτικό σχέδιο. Με αυτό το σχολείο εξασφαλίζονται 2.500 οργανικές θέσεις για κάθε υπάρχουσα ειδικότητα.

Απαιτούμε:
·         Άμεση απόσυρση του ΠΔ 79, του νόμου για τις νέες δομές (εκτός από το άρθρο 120 – κατάργηση του ΠΔ152), των Υπουργικών αποφάσεων και όλων των εγκυκλίων και τροπολογιών για το «νέο» δημοτικό σχολείο, το νηπιαγωγείο, την ειδική αγωγή.
·         Καμιά συγχώνευση – κατάργηση τμήματος δημοτικού και νηπιαγωγείου. Υπολογισμός του ωραρίου των νηπιαγωγών σε 45λεπτη βάση και όχι σε ωριαία. Μείωση του ωραρίου όλων των νηπιαγωγών – μείωση του ωραρίου όλων των εκπαιδευτικών της Α΄ θμιας στα επίπεδα της Β΄θμιας.
·         Καμιά μείωση οργανικών θέσεων – οργανικές τοποθετήσεις για όλους τους εκπαιδευτικούς. Καμιά υποχρεωτική μετακίνηση εκπαιδευτικού. Όχι στις πολλαπλές μετακινήσεις εκπαιδευτικών σε σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου σε πάνω από τρία σχολεία.
·         Αύξηση των δαπανών για την εκπαίδευση στο 5% του ΑΕΠ – 15% του προϋπολογισμού
·         Χορήγηση του κρατικού πιστοποιητικού γλωσσομάθειας με την αποφοίτηση από τη Γ΄ Λυκείου σε όλους τους μαθητές χωρίς εξετάσεις με βάση το βαθμό μαθήματος.
·         Μείωση της αναλογίας των μαθητών ανά τμήμα σε 1:15 στο Νηπιαγωγείο και  και 1:20  στο δημοτικό. Κανένα τμήμα, πρωινό ή ολοήμερο, χωρίς το δάσκαλό του – όχι στην κατάργηση του δάσκαλου τάξης. Να λειτουργήσουν παντού τα ολοήμερα τμήματα και οι υποστηρικτικές δομές
·         Ριζικός ορθολογισμός και μείωση της ύλης
·         Πλήρης κάλυψη των κενών της παράλληλης στήριξης με έναν εκπαιδευτικό για κάθε μαθητή και ταυτόχρονα πλήρη κάλυψη του μαθητή για όλο το ωρολόγιο πρόγραμμα και με βάση τις οδηγίες των ΚΕΔΔΥ. Επαναλειτουργία με ουσιαστικούς  όρους της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης και της Ενισχυτικής Διδασκαλίας σε όλα τα σχολεία, με διορισμούς εκπαιδευτικών και προσλήψεις αναπληρωτών. Ίδρυση και λειτουργία σε κάθε σχολική μονάδα τόσων τμημάτων ένταξης όσων αντιστοιχούν στον αριθμό των μαθητών με διαγνωσμένες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Όχι στη λογική του ενός και μοναδικού  τμήματος ένταξης στη σχολική μονάδα ανεξαρτήτως αριθμού μαθητών  που προωθεί το υπουργείο.
·         Επαναλειτουργία της διετούς μετεκπαίδευσης (διδασκαλείων) με νέο πλαίσιο (αυτόνομες μονάδες στο πλαίσιο της λειτουργίας των Παιδαγωγικών Τμημάτων των Πανεπιστημίων) και απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα για όλους τους εκπαιδευτικούς της Π.Ε. (δασκάλους–νηπιαγωγούς–ειδικότητες).
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ
Στο δρόμο των μεγάλων κινητοποιήσεων του Μάρτη, αποφασίζουμε να κλιμακώσουμε τη σύγκρουση από τη μεριά των εργαζόμενων. Απέναντι στα νέα μνημόνια, απέναντι στα νέα αντιεκπαιδευτικά μέτρα, πρέπει να ανοίξει ένας νέος κύκλος αγώνων, ένας νέος κύκλος άνθισης των εκπαιδευτικών, των εργατικών και λαϊκών αγώνων και διεκδικήσεων. Γιατί ό,τι εφαρμόζεται δύσκολα ανατρέπεται, γιατί ό,τι χάνεται είναι κομμάτι της ζωής μας. Στη μνημονιακή οχταετία, μόνο η λαϊκή κινητοποίηση έφερε απονομιμοποίηση, ρωγμές, φραγμούς, καθυστερήσεις κι έστω κάποιες νίκες απέναντι στην επίθεση κυβερνήσεων, ΕΕ και ΔΝΤ.  Στην εκπαίδευση το ξέρουμε καλά, με το μπλοκάρισμα της εφαρμογής της αξιολόγησης, τη νίκη του αγώνα των απολυμένων εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας, την αποτροπή των υποχρεωτικών μετακινήσεων, την προσμέτρηση της ώρας σίτισης ως διδακτικής για όλους τους εκπαιδευτικούς. Να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας, να συγκροτήσουμε ένα πλατύ, ενωτικό, κοινωνικοπολιτικό και αγωνιστικό μέτωπο με ξεκάθαρους στόχους και πρόγραμμα ανατροπής για την ανατροπή των μνημονίων, μεσοπρόθεσμου, δανειακής, -ΕΕ -ΔΝΤ. Ανατροπή του Συμφώνου για το Ευρώ. Παύση πληρωμών του  χρέους – μη αναγνώριση του χρέους, διεθνιστικός αγώνας και ρήξη-έξοδος με την ΟΝΕ και την Ε.Ε.
·                Οργάνωση νέας πανεκπαιδευτικής κινητοποίησης με αίτημα τους μαζικούς διορισμούς αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία.
·                Απεργία – Αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης/αυτοαξιολόγησης. Μπλοκάρουμε στις συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων τις διαδικασίες αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας που προβλέπονται από το ν/σχ για τις νέες δομές.
·                Μπλοκάρουμε τις τριμελείς επιτροπές του ΠΔ79 και κάθε απόπειρα για υποχρεωτικές μετακινήσεις μαθητών «σε όμορα σχολεία» ώστε να δημιουργούνται πληθωρικά τμήματα. Κανένας συνάδελφος να μην συμμετέχει σε αυτές με συνδικαλιστική κάλυψη από τους Συλλόγους ΠΕ και τη ΔΟΕ.
·                Άμεση προκήρυξη απεργιακών κινητοποιήσεων σε κάθε περίπτωση ανακοίνωσης και προσπάθειας εφαρμογής των μνημονιακών αντιεκπαιδευτικών μέτρων (προσοντολόγιο για τις προσλήψεις, αύξηση ωραρίου, αύξηση μαθητών ανά τμήμα, προώθηση αξιολόγησης κλπ.)
·                Μπλοκάρισμα οποιασδήποτε προσπάθειας υποχρεωτικών μετακινήσεων, συμπτύξεων τμημάτων, συγχωνεύσεων, με συγκεντρώσεις και καταλήψεις σε Διευθύνσεις και Περιφέρειες. Μπλοκάρουμε κάθε απόπειρα να χρησιμοποιηθούν πλεονάζουσες ώρες για να καλυφθούν ώρες σε παράλληλη στήριξη
·                Συμβολή σε πανεργατικό αγωνιστικό- απεργιακό συντονισμό σε ισότιμη βάση και με ανοιχτές δημοκρατικές διαδικασίες, για την ανατροπή των αντεργατικών, αντιλαϊκών πολιτικών και στήριξη του κινήματος για την προάσπιση του δικαιώματος στη στέγη, την ενέργεια, το νερό.
Ψήφισμα: Ο ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ – ΠΛΗΡΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ
Το Υπ. Παιδείας με απόφασή του στις 17/9 απάντησε στο αίτημα για χορήγηση συνδικαλιστικής άδειας στην αναπληρώτρια συνάδελφο Ευαγγγελία Δινοπούλου, εκλεγμένης στο Δ.Σ. της ΔΟΕ, χωρίς να έχει λύσει την τιμωρητική διάταξη της ΜΗ προσμέτρησης της προϋπηρεσίας για το διάστημα που η συναδέλφισσα θα αποτελεί μέλος του ΔΣ. Το υπουργείο στην πράξη τιμωρεί κάθε αναπληρωτή, αφού απειλείται με μη αναγνώριση της προϋπηρεσίας για το σχολικό έτος που κάνει χρήση της άδειας, με αποτέλεσμα την εκδικητική κατάταξη στους μελλοντικούς πίνακες σε χαμηλότερες θέσεις, με κίνδυνο την αδυναμία πρόσληψης, δηλαδή την ΑΠΟΛΥΣΗ – ΑΝΕΡΓΙΑ στο μέλλον. Είναι μια κίνηση που ποινικοποιεί και απαγορεύει την ελεύθερη συνδικαλιστική δράση των ίδιων των αναπληρωτών και την προάσπιση των δικαιωμάτων του κόσμου της αδιοριστίας σε επίπεδο ΔΣ της ΔΟΕ. Δεν απαγορεύει μόνο τη συνδικαλιστική δράση σε εκπαιδευτικούς, αλλά σε ολόκληρο το δημόσιο και ιδιωτικό τομέα με νόμους που χτυπούν ακόμα και το δικαίωμα στην απεργία. Όλα αυτά, συμβαίνουν σε μία περίοδο που η πολιτική των μηδενικών διορισμών, μετατρέπει όλο και μεγαλύτερο κομμάτι των εκπαιδευτικών σε ελαστικά απασχολούμενους και τα εργασιακά δικαιώματα όλων των εργαζομένων έχουν σχεδόν εξαφανιστεί. Σε μια περίοδο που ΕΕ-κυβέρνηση και κεφάλαιο χτυπούν τη μόνιμη εργασία, ελαστικοποιούν και «μονιμοποιούν» τις εργασιακές σχέσεις,  αμφισβητώντας και τα ίσα δικαιώματα στη συνδικαλιστική δράση. Έχουμε χρέος να υπερασπιστούμε με όλες μας τις δυνάμεις το αυτονόητο δικαίωμα που έχουν οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί μας να συμμετέχουν στο Δ.Σ. της Ομοσπονδίας τους έχοντας συνδικαλιστική άδεια, χωρίς συνέπειες – ποινές  και απειλές απόλυσης. Η υπόθεση υπεράσπισης των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων των ελαστικά εργαζόμενων συναδέλφων μας είναι υπόθεση όλων μας! Για να πάρουμε πίσω όσα μας κλέβουν. Για να διεκδικήσουμε όσα μας ανήκουν. Μόνος δρόμος, ο αγώνας μας. Η ΔΟΕ πρέπει να πάρει άμεσα και ξεκάθαρα θέση. Ίσα εργασιακά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα όλων των εκπαιδευτικών, μόνιμων και αναπληρωτών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: