Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 
 03/09/2015                                                                            
Συναδέλφισσες συνάδελφοι.


Πραγματοποιήθηκε σήμερα παράσταση διαμαρτυρίας των συλλόγων εκπαιδευτικών ΠΕ, στον δντη εκπ/σης Πειραιά.
Στη συνάντηση τέθηκαν συνολικά όλα τα προβλήματα που απασχολούν εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς.
Καταγγείλαμε ως απαράδεκτη την πολιτική της μείωσης-υποβάθμισης τμημάτων νηπιαγωγείων που ακολούθησε. Μια επιλογή που στέλνει δεκάδες νήπια εκτός σχολείου.
Θέσαμε το τεράστιο ζήτημα των κενών (υπερβαίνουν όλα μαζί τα 700 στον Πειραιά) και ζητήσαμε την κάλυψή τους μέσα από την πίεση που ασκεί και ο θεσμικός του ρόλος.
Αναδείξαμε το ζήτημα της οργανικής θέσης στα ολοήμερα ΕΕΑΕΠ, αφού πέρσι κάποια τα λειτούργησε με ώρες που περίσσευαν από εκπαιδευτικούς, διαταράσσοντας έτσι τη συνολική λειτουργία των σχολείων.
Σε όλα αυτά μας απάντησε ότι στόχος του είναι να λειτουργήσει αρχικά μόνο τα πρωινά τμήματα και στη συνέχεια ανάλογα με τις πιστώσεις και τη διάθεση εκπαιδευτικών που θα υπάρξει, θα επιδιώξει την κάλυψη υπόλοιπων κενών. Στα ΕΑΕΠ, απάντησε ότι ο περιφερειακός δντης τους ζήτησε την εξάντληση όλων των διδακτικών ωρών, που στην πραγματικότητα σηματοδοτεί την κατάργηση του υπεύθυνου εκπαιδευτικού στο ολοήμερα και στην περαιτέρω υποβάθμισή του.


Συναδέλφισσες, συνάδελφοι.
Έγινε φανερό και από τη σημερινή διαμαρτυρία ότι η κατάσταση για την εκπαίδευση και στον Πειραιά είναι δραματική.
Κάθε μέρα γίνεται όλο και περισσότερο φανερή η υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης, μέσα από την εφαρμογή των μνημονίων που οι καπιταλιστικές αναδιαρθρώσεις επιβάλλουν και οι κυβερνήσεις εφαρμόζουν μέχρι σήμερα.
Το συνδικαλιστικό κίνημα το επόμενο διάστημα απαιτείται να αναπτύξει όλες τις δράσεις για την ανατροπή αυτών των πολιτικών, μέσα από τη δημιουργία κοινωνικού  μετώπου που θα μπορεί να δίνει ελπίδα και προοπτική για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου.
Καλούμε τέλος τους συναδέλφους να μην υποκύπτουν σε προφορικές εντολές και να ενημερώνουν τα δσ .   

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: