http://spe-ploumpidis.blogspot.com/ αρ. πρωτ. 1084 5/7/2024
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΙΟΥΛΙΟΥ
ΣΤΙΣ 10:30Π.Μ.
Ακολουθείτε το παρακάτω link για να συνδεθείτε μέσω zoom:
https://us02web.zoom.us/j/88297894993?pwd=gQ2wsDhbraaG7wcm7Yhvh1dzw9qbJ5.1
Meeting ID: 882 9789 4993
Passcode: 755773
ΝΑ ΠΑΡΘΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!
ΣΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΥΜΕΝΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης "Ν. Πλουμπίδης" συμμετέχει στην Πανελλαδική διαδικτυακή σύσκεψη για την Ειδική Αγωγή, ως συνέχεια προηγούμενων πρωτοβουλιών για τα κρίσιμα προβλήματα της ειδικής αγωγής, την πετυχημένη κινητοποίηση στις 20 του Ιούνη, αλλά και άλλες σημαντικές κινητοποιήσεις, όπως είναι αυτές για το κτηριακό στην Θεσσαλονίκη. Θεωρούμε ότι είναι ανάγκη δύο μήνες πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, να συντονίζουμε τις προσπάθειές μας, να κλιμακώσουμε τον αγώνα μας με κριτήριο τις ανάγκες των παιδιών μας, των οικογενειών μας, το δικαίωμα των εκπαιδευτικών, των επιστημόνων, των εργαζόμενων στην ειδική αγωγή, να προσφέρουν όπως η επιστήμη επιτάσσει τις γνώσεις τους στα παιδιά μας. Η κυβέρνηση και οι άλλοι αρμόδιοι φορείς Περιφέρειες, Δήμοι οφείλουν έστω και τώρα, να πάρουν τα αναγκαία μέτρα για να χτυπήσει κανονικά το κουδούνι την πρώτη μέρα της σχολικής χρονιάς για όλα τα παιδιά.
Γονείς και κηδεμόνες, εκπαιδευτικοί, εργαζόμενοι, έχουμε πείρα! Η επιλογή τους είναι να αποποιηθεί το κράτος την ευθύνη του για την εκπαίδευση και την αποκατάσταση των παιδιών με αναπηρία, των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες στη λογική του κόστους-οφέλους, της δήθεν συμπερίληψης και ένταξης.
Άσυλα για αυτούς τα ειδικά σχολεία, αλλά ευαγή ιδρύματα αν είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις να αναγκαζόμαστε να προσφεύγουμε ως πελάτες. «Ανάλγητοι» οι εργαζόμενοι και εκπαιδευτικοί αν απεργούν για δημόσια και δωρεάν ειδική αγωγή επειδή «τα παιδιά χάνουν μάθημα ή θεραπείες για μία μέρα».
Όταν πάνω από 1.000 παιδιά ως τον Φλεβάρη του 2024 δεν πήγαιναν καθόλου σχολείο επειδή δεν ήταν λυμένο το θέμα της μεταφοράς-πολλά δε μέχρι το τέλος. Ενώ άλλα δεν 0πήγαν καθόλου σχολείο επειδή δεν υπάρχει το αναγκαίο ειδικό προσωπικό ή είναι αναγκασμένα να παστώνονται στα λεωφορεία 1μιση και 2 ώρες για να πάνε στο σχολείο και άλλες τόσες να γυρίσουν, γιατί έτσι βολεύει τους επιχειρηματίες μεταφορείς. Και μιλάμε για παιδιά με νοητική υστέρηση, αυτισμό και πολλαπλές αναπηρίες. Πώς θα αποδώσει αυτό το παιδί ακόμα και το καλύτερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα να υπάρχει, όταν ξέρουμε ότι στην πλειοψηφία τους επειδή δε γίνονται οι αναγκαίες θεραπείες στο πρωινό ωράριο λόγω έλλειψης των αναγκαίων ειδικοτήτων, οι γονείς τα απογεύματα αναγκάζονται να γυρνούν από κέντρο σε κέντρο για να κάνουν τις απαραίτητες συνεδρίες.
Σχολεία ακατάλληλα ως επικίνδυνα ακόμα και τα νεόδμητα με υπεράριθμο μαθητικό πληθυσμό, με ελάχιστο προσωπικό και οι περισσότεροι να είναι αναπληρωτές. Και μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για παιδιά με αναπηρίες, χωρίς κανένα ουσιαστικό σχέδιο και
προϋποθέσεις αντιμετώπισης μιας σοβαρής έκτακτης κατάστασης, πχ σεισμός, πυρκαγιά, πλημμύρα κλπ. Εδώ απινιδωτές δεν έχουν, όπως αποδείχτηκε μετά το θάνατο παιδιού με αυτισμό στο μεγαλύτερο και κατά την κυβέρνηση πρότυπο ειδικό σχολείο. Την ίδια στιγμή, τεράστιες αναμονές για γνωματεύσεις από τα ΚΕΔΑΣΥ που δεν έχουν πλέον αναπτυξιολόγο, παιδοψυχίατρο, ή παιδονευρολόγο.
Προειδοποιούμε, θα μας βρουν μπροστά τους!
Στον Καιάδα που μας ετοιμάζουν με την Εθνική Στρατηγική για την αναπηρία και το Ταμείο Ανάκαμψης θα απαντήσουμε με ενωμένο, αποφασισμένο αγώνα!
Με την αξιοπρέπεια και το πείσμα μας, θα τους παραχωρήσουμε τη θέση που μας ετοιμάζουν!!
Αγωνιστικά απαιτούμε:
· Σύγχρονα ειδικά σχολεία με βάση τις ανάγκες, όχι στα κοντέινερ και τις αποθήκες.
· Μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού σε όλη την ειδική αγωγή, όχι στον απαράδεκτο αντιπαιδαγωγικό και αντεργατικό θεσμό των αναπληρωτών.
· Να ανοίξουν τώρα όλα τα ειδικά σχολεία που είναι στα χαρτιά ΕΕΕΕΚ Αθηνών, ΕΝΕΓΥΛ Αμαρουσίου, Ειδικό δημοτικό Βύρωνα και Νέας Φιλαδέλφειας αλλά και της Γλυφάδας.
· Να αναπτυχθεί πλήρως σε όλες τις τάξεις το ΕΕΕΕΚ Περιστερίου για την αποσυμφόρηση των άλλων ΕΕΕΕΚ της ευρύτερης περιοχής.
· Πραγματικό Εθνικό Σχέδιο ανέγερσης νέων σύγχρονων και ασφαλών ειδικών σχολείων για την αντικατάσταση των ακατάλληλων και επικινδύνων και την ίδρυση νέων και πλήρως στελεχωμένων σε όλες τις βαθμίδες με βάση τις ανάγκες.
· Να μην κλείσει το ειδικό δημοτικό Θεσσαλονίκης, να αντικατασταθούν με νέα σύγχρονα και ασφαλή κτήρια τα σχολεία που σήμερα είναι σε κοντέινερ, Ηράκλειο, Μυτιλήνη, Νηπιαγωγείο Αθηνών και τα ακατάλληλα και επικίνδυνα, πολλαπλά αναπήρων στο Αιγάλεω, στην Πυλαία στην Θεσσαλονίκη, στο Ηράκλειο της Κρήτης αλλά και το ΕΛΕΠΑΠ, το 6ο και το 10ο Αθηνών.
· Σύγχρονα επιστημονικά αναλυτικά προγράμματα με βάση την ιδιαιτερότητα της κάθε αναπηρίας με προοπτική την πλήρη επαγγελματική αποκατάσταση όλων των παιδιών με κρατική ευθύνη.
· Νοσηλευτές σε όλα τα σχολεία ειδικά και τυπικά με εξειδικευμένες και κατάλληλα εξοπλισμένες σχολιατρικές υπηρεσίες. Καθώς και πλήρως στελεχωμένες κοινωνικές υπηρεσίες (κοινωνικοί λειτουργοί, ψυχολόγοι κλπ).
· Κάλυψη των αναγκών παράλληλης στήριξης σε όλα τα παιδιά με βάση τις γνωματεύσεις, να μπει τέρμα στις ιδιωτικές παράλληλες που έχουν πλημμυρήσει ειδικά και τυπικά σχολεία. Είναι ευθύνη του κράτους και πρέπει να την αναλάβει!
· Δημόσιο σύστημα μεταφοράς που να καλύπτει όλα τα παιδιά με ασφάλεια και εξειδικευμένο προσωπικό από την 1η μέρα της σχολικής χρονιάς.
Γονείς, εκπαιδευτικοί, ανάπηροι, αν δεν κινητοποιηθούμε η νέα σχολική χρονιά θα είναι χειρότερη από την προηγούμενη.
Η ευθύνη μας απέναντι στα παιδιά δεν μας επιτρέπει να ολιγωρούμε και να περιμένουμε τον Σεπτέμβρη να μετράμε κενά και να ψάχνουμε τους υπεύθυνους.
Η εκπαίδευση των παιδιών μας είναι ευθύνη του κράτους και πρέπει με τον αγώνα μας να το αναγκάσουμε να την αναλάβει.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΝΑΤΟΙ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου