Κυριακή 21 Ιουνίου 2026

Ψήφισμα συμπαράστασης στον ΣΕΠΕ «Αριστοτέλης» και την πρόεδρό του

 

                   http://spe-ploumpidis.blogspot.com/   αρ. πρωτ.   1312     21/6/2026

Ψήφισμα συμπαράστασης στον ΣΕΠΕ «Αριστοτέλης» και την πρόεδρό του

Σε μήνυση κατά της προέδρου του ΣΕΠΕ «Αριστοτέλης», Ρέππα Ντίνας, για συκοφαντική δυσφήμιση, προχώρησε η πρώην αναπληρώτρια διευθύντρια του 144ου Δημ. Σχ. Αθήνας, με αφορμή ομόφωνη καταγγελία που έχει εκδώσει το Δ.Σ. του σωματείου (μετά από αντίστοιχη καταγγελία των εκπαιδευτικών του παραπάνω σχολείου). Η καταγγελία, όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο τοπικός σύλλογος, αφορούσε την παραβίαση της απόφασης του συλλόγου διδασκόντων για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και συγκεκριμένα την αλλαγή από την αναπληρώτρια διευθύντρια στην πλατφόρμα του ΙΕΠ των συντονιστριών που είχε ορίσει ο σύλλογος διδασκόντων για να αναρτήσουν την απεργία αποχή, παραποιώντας το πρακτικό του. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις 27 Μαΐου εκδόθηκε και η απόφαση της διενεργηθείσας προανακριτικής έρευνας της υπηρεσίας που αναφέρει ότι οι επισημειώσεις και ο τρόπος που αναγράφονται πάνω στο συγκεκριμένο πρακτικό είναι παράτυπες.

Είναι φανερή η πολιτική επιδίωξη της μήνυσης κατά του σωματείου και της προέδρου του. Η μήνυση επιδιώκει την ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης, της ελεύθερης διακίνησης των θέσεων και αποφάσεων του συλλόγου και του κλάδου, του δικαιώματος ενημέρωσης των συναδέλφων. Στόχος να επικρατήσει σιωπή νεκροταφείου πρώτα και κύρια μέσα στα σχολεία, στο εκπαιδευτικό κίνημα και στα συνδικάτα. Να σιωπούν απέναντι στις αυθαιρεσίες της διοίκησης και των στελεχών της ειδικά για το ζήτημα της αξιολόγησης, ώστε να υπηρετείται απρόσκοπτα η κυβερνητική πολιτική, να γίνονται αυθαιρεσίες στα σχολεία από τα στελέχη της διοίκησης και κανείς να μη μιλά, να μην καταγγέλλει, να μην  αποκαλύπτει, από τον φόβο νομικών περιπετειών.

Η συγκεκριμένη δίωξη αφορά όλο το εκπαιδευτικό κίνημα, τις/τους χιλιάδες νεοδιόριστες/στους που απεργούν και δέχονται πειθαρχικά, που αντιστέκονται στην κατηγοριοποίηση και την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, τις/τους χιλιάδες συναδέλφισσες/ους που διώκονται γιατί υπερασπίζονται το μορφωτικά δικαιώματα της πληττόμενης κοινωνικής πλειοψηφίας, κάτω από το καθεστώς του αυταρχισμού, των απειλών, των εκβιασμών και των διώξεων.

 

Δεν είναι άλλωστε, τυχαίο ότι η μήνυση αυτή γίνεται σε μια περίοδο κατά την οποία σε όλη τη χώρα πολλαπλασιάζονται οι συνδικαλιστικές διώξεις σε βάρος εκπαιδευτικών: πειθαρχικά, καθαιρέσεις, δικαστικές διώξεις. Και ολοένα και περισσότερες μηνύσεις - αγωγές.  Η μήνυση της πρώην αναπληρώτριας διευθύντριας του 144ου ΔΣ Αθήνας, έρχεται να προστεθεί σε αυτόν τον πρωτοφανή κατάλογο συνδικαλιστικών και πολιτικών διώξεων.

Δεν θα επιτρέψουμε την εξόντωση και τη φίμωση των σωματείων μας και των κάθε φορά εκπροσώπων του. Στηρίζουμε απερίφραστα τον ΣΕΠΕ «Αριστοτέλης» και την πρόεδρό του, ιδιαίτερα σήμερα που το εκπαιδευτικό κίνημα δέχεται τέτοια σφοδρή επίθεση και τα μαχόμενα σωματεία είναι η ατμομηχανή της αντίστασής του!

Καμία και κανένας μόνος/η! Δεν θα υποχωρήσουμε και δε θα σιωπήσουμε.

Ο αποφασιστικός, ανυποχώρητος, μαζικός, συλλογικός αγώνας είναι η ασπίδα προστασίας των σωματείων, των μαζικών συλλογικών διαδικασιών τους, των συνδικαλιστικών ελευθεριών και των δημοκρατικών δικαιωμάτων στον χώρο της εκπαίδευσης και σε κάθε χώρο δουλειάς. Η συνδικαλιστική δράση, οι ανακοινώσεις των σωματείων και η δημόσια έκφραση τους δεν ποινικοποιούνται.


 


Δεν υπάρχουν σχόλια: